söndag 5 juni 2011

Tankar


Hejhopp!

Idag har varit en riktigt bra dag, fick besök av Hanna, Kapten och Ida ( Hannas bästa vän..) riktigt go tjej verkligen. (:
Så vi agade mat. glassade. kolla film och svulla i oss en massa. så riktigt mysigt ha det vart , perfekt Lördag helt enkelt.

Men ändå var det faktiskt lite jobbigt vet inte varför, men har tänkt så mycket idag på en massa, och det är bara jobbigt. vill bara få ut alt ibland men det är s¨å svårt, man kan liksom inte riktigt förklara med ord vad det är, bara att deär sjukt mycket jobbiga tankar och jag inte orkar att de alltid ska dyka upp.
Nu senaste tiden har jag verkligen mått bra, men känns som alltid när jag är i en bra period ska alltid nåt komma ivägen. altid. är bara så less på det. Livet är inte rättvist, ibland får jag bara en sådan lust att ge upp - jag har i stort sätt kämpat hela mitt liv att jag bara för en gångs skull bara ska ge upp, men eh nej.de är inte värt det.

Som sagt jag har fantastiska vänner som alltid finns där & stöttar en, alltid, är bara gaet tacksam för det. ohja.

glet vad jag känner att detta inlägg bev luddigt, men e nog för jag är övertrött och mina tankar flödar över så jag blir galen snart så ööh ja det är dags för sova för jag ska upp till Gudstjänst imorgon, ohja.

tohej. tack för mig (; Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar