torsdag 7 juli 2011

Onsdag .

Hejhoppsan (:

Har nu i skrivit på ett tag men så e det ^^

Det senaste är att jag hade sommarjobb men blev sjukskriven pga. Min äckligt vidriga rygg sa ifrån och jag va till läkarn och fick läkarintyg att jag inte kan jobba där ^^

Men veckans lycka, att jag fått ett nytt jobb. på ett kollo utanför Örebro i fyra veckor - ta hand om utvecklingsstörda barn och ungdomar. Ska bli sjukt kul!
Sen denna sommarn har ändå varit sjukt kul. Idag va vi ute med båt å grilla sen spela spel. Mycket mysigt- ohja. Har umgåtts mycket med fina vänner- Hjälmis folk- mesta dels poliser. Men fina människor, är så sjukt tacksam för jag lärt känna dem . (:
Men nu blire jobb för hela slanten. ^^

Hoppas de kommer gå någolunda med ryggen. Senaste tiden har vart fruktansvärd men så e det jag e van.

Imorn kommer Chritoffet på morgonen å vi ska käka frukost (: sen kommer loke å hans kompis då blire umgås med lite folk så ska jag hinna städa, packa å fixa. Haha. ^^

Och nu ska jag sova. Tjohej för ett onödigt inlägg men så e det.
Än en gång tack för fina vänner ohja. En tacksamSara har ni allt. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar