onsdag 12 oktober 2011

Förundran

Hejhopp!

Idag är det Onsdag, har varit en väldans bra dag faktiskt, började med att jag sov sjukt bra inatt, helt galet men ändå var jag trött men inte så hemskt farligt.
men en väldigt bra dag har det varit vilket fall som helst. ^^

Men det jag har tänkt på är faktikst Lokes vittnesbörd igår, eller har verkligen tänk på Gud hur sjukt stor han är, hur mycket mer tacksam jag borde vara. Hur mycket han har gjort i mitt liv, att han sände mig hit till Hjälmared, träffat alla dessa underbara människor som jag har gjort under dessa tre åren nu. hade inte suttit här om det inte vore för Gud. det är så sjukt stort. borde verkligen vara mer tacksam än vad jag är. och mot mina vänner också som står ut med mig och orkar med mig (;
men så. TAACK för allt kära ni. men största tacken är till Gud. tack Gud för den kärek och glädje du ger mig varje dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar