fredag 22 juni 2012

ointressant.

Hejsan Hoppsan gänget där ute i världen!

Just nu har jag inte så mycket att berätta,mitt liv är rätt tråkigt. eller snarare ointressant, händer inte så mycket här i norr, i Trondheim.
Det som händer att jag söker jobb och går på en del intervjuer och väntar på svar som jag aldrig får ungefär.När jag inte söker jobb så kollar jag på serier. eller ute och går. eller är nere på byn eller Kino.
Kanske umgås med familjen lite granna. Sover typ halva dagarna uppe halva natten osv.

Yes, så ser min sommar ut just nu. Vill inget hellre än att umgås med folk. är rätt stor skillnad från Hjälmared där det var människor runt omkring en hela tiden, men just nu är det inte så. ^^

Sedan såklart vill jag faktiskt ha ett jobb så jag tjänar en del pengar. ( för i nu läget är jag typ pank och lever på min familj.. vilket inte alls är kul när man är22 år gammal och vill klara sig själv..)
så jag hoppas verkligen att nå jobb nappar snart.
Ikväll blire i allafall utgång med bröderna.
Yes. ha som inte så mycket mer att säga. Ska väl fortsätta gå in i min lilla bubbla med serier..!

Trevlig midsommar allt folk!

Pussochhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar