söndag 21 oktober 2012

Typ ganska blä

Hejhopp!

Ja för er som inte vet , så är jag sjukskriven ( har vart det i två veckor nu och det blir typ två veckor till pga av ryggen. skadade mig på jobbet. )

visst det är ganska skönt. men det är väldigt kedeligt också. för man är bara hemma orkar inte göra nånting.   går på varandra hemma osv. det enda positiva är att jag får mer tid med mina katter . Ja, sedan flyttar jag om typ exakt två veckor- det är helt overkligt. helt gaah. jag längtar så jag typ dör . Det känns som, ja. en ny start. få ha människor runt omkring sig. vänner.  att få upptäcka en ny stad. med nya upplevelser osv. och vänner jag inte haft så mycket kontakt med på senaste, kan ta upp kontakten med igen . och ja det är på nå sätt fantastiskt ! (:

Så nu räknar jag ner dagarna . så de är det som gör att jag orkar vara hemma nu och kämpa lite extra.

så nu 18dagarkvar. (:

hihi. ( en annan kulig sak. har bokat biljetter till London. för THE HOBBIT premären. hur tufft som helst . )  och för er som undrar, ja jag ska klä ut mig, till en..... HOBBIT !! :D hihi .

kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar