tisdag 29 januari 2013

världssämstabloggarenever

Hej !

Har insett hur sämst jag är på att skriva, så ska väl göra ett litet försök.

Skolan har börjat. det är en väldans omställning. Från att inte ha gjort så mycket i typ tre månader till att ha fullsmackat . och att gå upp i tid är inte min grej. försov mig idag- inte så kul ! men så är det att vara Sara Björklund!  Men hittills är det väldans intressant. väldigt mycket men det är kul, vet iallafall vad jag gör om dagarna. Klasskompisarna har jag inte pratat med så mycket, mest från andra klasser.  Men har inte bråttom heller ! (: Är bara andra veckan så att ^^Nu börjar engelska kursen snart med. och den måste jag verkligen råplugga till. Nä vad ska jag säga för mer kul...  Just min telefon är ur funktion nu ett tag. Går inte ringa eller ta emot samtal, eller skicka sms eller ta emot sms. Så ifall nån försökt höra av sig och tror att jag är världens dissare så är det inte så (;

Ska träffa lite folk från skolan imorgon. det blir nice !! Nu tänkte jag se en disneyfilm och sen sova för jag har pluggat i ca 9 h så nu är jag seg i skallen - Tjohejsan !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar