onsdag 8 maj 2013

3veckorkvar

3veckorkvar sedan drar jag från söder til norr ! Konstigt nog, så längtar jag verkligen till Norge. jag trodde aldrig att jag skulle dit igen men se vad som händer när man säger " aldrig " . Ja det blir aldrig som man tror det är något som är sant varje fall.

För just nu lever jag i en dimma. Så det ska bli skönt att få komma uppåt, även fast inte jag har så många vänner där. Så hoppas jag på en ny start. Hoppas att ett jobb nappar snart så jag kan börja jobba så snart som möjligt.
och den dagen. då kommer nedräkningen till andra sidan jorden. till den dagen jag sätter mig på flyget. då mina kära vänner. då kommer jag göra något för mig själv, som jag drömt om i tolv år snart. Det är sjukt att jag faktiskt kommer göra det. Jag ska till Nya Zeeland eller rättare sagt Midgård. och det är typ bara ett halvår kvar. sinnes !

Snartsnartsnart ! Då kommer jag leva livet. och ja inte riktigt veta vad jag ska göra. och det är sjukt spännande ! ( och jo Hanna och Loke då den dagen då kan jag erkänna att jag kommer vara lika töntiga som er, men INTE för jag är kär utan för jag ska till mitt drömland, höhöhöhöö )

Tjohoo !

1 kommentar:

  1. du kommer vara waaaaay more tönig än oss ! för du kommer bli kär i en hobbit ! (;

    SvaraRadera