tisdag 13 juli 2010

Ny blogg..

Hej
Nu har jag fixat ny blogg igen för tredje gången, och nu denna gång vill jag verkligen satsa och berätta och skriva vad som händer i mitt liv. .:)
Nu är det sommar och jag njuter för det mesta, men nu vill jag bara att skolan ska börja, att vardagen komma till hjälmared igen, träffa nya människor och bara vara.
För detta år har varit de bästa året i mitt liv, fått gå bibelskola, , att fått lära sig så mycket om livet, om sig själv att verkligen fått utvecklas och träffat människor, vänner för livet, och framför allt att fått växa i tro, hur mycket viktigare ens tro har blivit för mig, de är inte bare en religion de är verkligen en relation som behöver växa ännu mera..

tack för allt, tack för detta år, tack för att ni gjort de till de absolut bästa! Men nu är de nya tag, ett nytt år, nya människor nya möjligheter.

Live well, laugh often, love much. / Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar