tisdag 13 juli 2010

Vilken dag!


haj och svejs!

De är helt galet, vakna 13.30- helt absurtr ! så länge har jag inte sovit på typ huuur länge som helst.. men var väl ... efter gårdagen, var hos Farmor och sen kom min syster med familj, de va mys!! (:

Sen idag har jag verkligen inte gjort nånting, satt flera timmar och med mamma om verkligen allt, från himmel och jord.- men de va mysigt! Denna sommar har varit lite seg men ändå väldigt innehällsrik, har fått umgås med mina bröder i stort sätt hela tiden, har varit uppe i jämtland, sen har jacob och isak varit här i dalarna, har nästan badat varje dag^^ ne nu skriver jagtyp inge intressany.. men så e det =)
De åskar och mina katter är jätte rädd iaf minstigen, ligger i mitt knä och kurar sig.

Nu ska jag se ett avsnitt av dr quinn. myys.
Ha en go kväll..
/ Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar