måndag 1 november 2010

Början på lovet...

hej och hå!! =)
Yes, nu är det höstlov och de är bara sååååå njut!
Jag är kvar på hjälmared tills Torsdag morgon för då drar jag mig uppåt till min kära kusin Emilia i umeå, så underbart de ska bli, hoppas bara de är snö så man kan leka i snön! hihi.
Sen blir bara massa mys.=)
Hittills på lovet har varit väldigt lugnt, Christoffer och carro är kvar med så jag är ju inte helt ensam iaf. så de är gött.
har spelat massa kortspel, tjötat, kollat på film lekt med min pilatus boll- och dem har garva åt mig.. igår så satt jag i min stol, så tog carro fram sitt tuggummipaket å jag: kan jag få så kastar hon paket bakom stolen, jag tänker int så långt så jag flyger bakom stolen och hamnar där, benen rätt upp och hela jag i golvet så de slutar med att jag hamnar där bak och kryper fram under stolen :P
kul va de iaf, men jag har typ tusen blåmärken , av allt galet jag gör. =)

Idag har jag och christofe rvart inne i alingsås, handlat lite grejs. va ute och käka och bara har haft de mysigt=)
imorn är det dags för intervjun, de blir spännande! skönt att äntligen kan man börja med arbetet. ska va färdigt torsdagen efter lovet...=)

ne nu ska jag faktikst plugga lite =)
pusshejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar