söndag 24 oktober 2010

En söndag..

Hejsvejs!
Idag, söndag har jag verkligen inte gjort nånting, sov knappt
nåt inatt för en sådan enorm mensverk- så kallavettades och svimma och hela kittet! Så tog jag en av mina mirakeltabletter så hjälpte de lite kunde sova nga timmar påförmiddagen iaf. Sen blev de frukost och kollade på film. Pluggat lite, aengick jag upp te anna och Tomas. Hängde lite där. Ja som sagt inte så mycket mer, käkat mat och bara myst lite med anna sen blev de en stund i anitas, kolla hälften av en film- farsan! Lite småtokig å söt! Sen blev de ensam
mamma söker, thi. Mys. Å nu blire natti!
Har läxförhör imon på livskunskapen- hjärnan, minnet och massa sånt. Intressant faktiskt.
Jag saknar min mamma faktiskt, kommer int träffa min familj fören jul- känns sjukt jobbigt! Men så e det, plus att man inte pratar med dem så ofta för dr bor i Norge och de e dyrt.
Skönt att ha jacob här iaf. Ohja.
Ne nu ska jag sova sp jag orkar med morgondagen, bara jag få sova inatt. Pliiiiz! =)

Frid! / sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar