söndag 17 oktober 2010

En helg snart över..

Hejhopp!
Yes denna helg har verkligen varit härlig, veckan var otroligt tuff mycket plugg så jag tänkte att denna helg ska bli helt pluggfri men icke sa nicke- jag pkugar både igår och idag... Skärpning sara! Ajaj..
Men har ändå kunnat varit social, fredagen var lugn kväll- alla var typ borta som var rätt skönt, bara fyra pers som såg idol sen var jag så trött så jag fick och la mig. Lördgen plugga jag förmiddagen/ eftermiddagen... Mycket nu. Sen fick jag masahe av brorsan- jacob! De va gött men de gjorde ont med. Men men. Sen vare hemafton, va mysigt. Sjuuukt god mat iaf. Sen film i Anitas, a beautiful mind- shit vad jag alltid ska gråta till filmer, galet! Men den är underbart bra! Sen blidde de av te Ulla och Lasse myspys.
Sen bestämde vi oss för att ta en nattpromenad, sjukt äckligt för de va mörkt och jag är galet rädd. Helt skadligt rädd! Men men... Sån e jag helt enkelt.... Men de va mysigt med.
Efter där lekte vi en lek, rätt kul sen blev dr film igen! Å. Arn natti!:) riktigt go kväll/natt.
Idag har jag vart så osocial de bara går, kom inte upp från sängenförens typ halv ett, låg å kolla på film. Sen blev de plugg och de e det jag gjort idag- pluggat om riksdagen, regerigen och eu och så t tråkigt. Hela dagen. Men sen gjorde kristen världens goaste middag och bakade tårta, shit vilken brud alltså!
Så nu planera jag morgonandakten å snart ensam mamma söker.
Yes de va min helg! Riktigt mysig. Blir mer och mer faccinerad hur sjukt go Gud är!! Han ger
mig så mycket varje dag, de är galet.
Hare gött kära vänner!
Pusshejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar