onsdag 20 oktober 2010

Plugg...

Hejhopp!!:)
ja nu är det verkligen mycket i skolan, imorn är riktigt stort prov i samhälls- om riksdagen och regeringen och allt sånt känns kanske inte jätte kul men de går nog bra! Har pluggat hela dagen och hela kvällen! Helt matt just nu, och trött är jag med.
Sen har denna dag verkligen varit bajs. På alla olika sätt, kännt mig så sjukt ensam vet inte varför men känner mig bara så ensamibland, förra året var faktiskt enklare för man gick i sån underbar klass å allt, i år få man höra komentarer om sin tro varenda dag! Jag få verkligen kämpa och stå upp för min tro varje dag! De är inte lätt och just därför behöver jag verkligen denna kristna gemenaakp, & förra året visste man vad som hände, folk hörde av sig te mig... I år är detinte så om man inte frågar- de hänger så mycket på mig och de är inte lätt. Vill verkligen lära känna folket här fö de e så fantastiska människor men de är inte lätt,..
Vill bara inte känns mig ensm de e allt.
Behöver er som e troende, behöver folk som ber för mig. För just nu e de tufft i skolan och min rygg mår skit. Så ja de e tufft. Så e det helt enkelt.
Yes. Dr ca allt för ikväll nu ska kg fortsätta plugga sen sova!
Hejs/ sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar