fredag 15 oktober 2010

Helg...

hejsan hoppsan =))
Yes, då va ännu en vecka gjord, två prov och två inlämningar, så sjukt gött, denna vecka har verkligen bara varit en massa plugg- så sjukt gött att de e gjort, så nu denna helg blir bara ta de lugnt och njuta=))

livet känns ändå verkligen helt fantastiskt just nu, har vart mycket jag har grubblade och tänkt på men så tog jag tag i de och de lättade så sjukt, tänk vad skillnad de blir när man pratar och helt enkelt ärlig, vad mycket bättre de blir, de är svårt och jobbigt men de blir så mkt bättre än ifall man ska bära på allt själv, så just nu känns allt på topp=)
Sömnen är kanske inte toppen men hoppas att de blir mycket sömn i helgen.. ohyes.
och föresten...
Jag va till sjukgymnasten igår, hela vänstra sidan är sne, och sen såg de att de va nå annat som va helt fel, mina reflexer och hur jag rör mig är typ helt knas men läkarn visste inte va de va så han skulle kolla upp de till nästa fredag då jag ska träffa honom igen..- sen går man på smärtstillande typ starka saker, men ingen skillnad där inte.. - så nu är det bara att be att de ska bli bra, behöver som sagt mycket förbön för att jag ska klara sudierna, påverkar s¨å sjulkt mycket.
yes de va allt för mig idag..
Hare gött allesammans, och glöm inte att Gud svarar på bön! =)
Pusshejs/ sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar