onsdag 6 oktober 2010

Smärta..

Hejhopp!:)
nu i ungefär 4 veckors tid har jag knappt sovit nåt, min rygg har blivit värre. Har så sjukt ont att jag knappt äta, kan inte koncentrera mig längre på lektionerna... Men har fått en bättre stol till klassrummet men den funka inte så bra. Sen förra veckan svimma jag fyra gånger och igår med... Känns bara blä. Men idag va jag till läkarn, usel läkare. Tryckte lite bara å sa typ ja du va ö
lite stel å skrev ut medicin. Men ska till sjukgymnasten på måndag så få se vad som händ.
Blir bara frustrerad, vill att de ska bli bra nån gång...
Så bu behöver jag mycket förbön!
Enda som hjälper känns de som.
Aja hoppas alla hare gött iaf. Ikväll blire plugg å bonde söker fru. :)
hare gött. Glöm inte att Gud hållerdig i din hand.
Hejs/ sara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar