lördag 30 april 2011

Lördag.

Hej.
Jag har insett en sak, har tänk och tänkt även fast jag blivit sårad sp sjukt många gånger, folk som skitit i mig å ja allt. Så kan inte jag släppa taget för jag ser på nå sätt ändå något väldigt fint, jag bryr mig fortfarande så sjukt mycket. Finns nog inte ord på hur mycket så jag tänker inte ge upp, jag vill lösa problem jag är en otroligt omtänksam människa folk säger att jag e för snäll ja dr e jag nog men när man är en väldigt omtänksam och jag vill hjälpa andra och jag ser folk och vill att de ska bli bra kan jag bara inte släppa taget.
Så jag tänker inte ge upp även fast r kanske är jag som har blivit sårad.
Jag tänker kämpa så är det. Tänker inte strunta i det. Bryr mig för mycket. Så är det. Folk få tycka jag är konstig men de e mitt val och kg bryr mig så sjukt mkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar