fredag 15 april 2011

Påsklov

Hejhopp!

Detta är nog verkligen första gången jag inte vill ha lov- för inser hur sjukt lite tid det är kvar på detta år. på detta läsår. och det är hemskt. sen igår var en sjukt jobbig dag för Tomas slutade, och den människan är verkligen som en bror för mig. har känt han över ett år nu. och har umgåtts med honom typ varenda dag i ett år nu. och nu är han borta. Men som sagt han kommer trolitvis till utsparken, till spex kvällen. :-)

Sedan igår hade Biblarna en påskvandring för våran klass- de va så sjuktarkt, visst folk i min klass va en aning skeptiska men det förstår jag, men e del blev ändå berörda och det är coolt.
Men klart jag som är troende att de blir som mer verkligt, att man förstår mer vad verkligen Jesus gjorde för en. Jag blev så sjukt berörd att efteråt jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Gud kom så nära på nå sätt. Det va en häftig upplevelse, verkligen!
Så taaack kära Bibelklassen för en oerhört stark upplevelse.
Idag blire Göteborg med bror min- ska lämna in telefonen fr dött och är helt pajj. sen ska vi väl gå runt lite, sen far han hem till mamma och pappa i Trondheim.
:)
Yeaaah! på Onsdag far jag upp till kära Skellefteå. mysigt värre. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar