onsdag 21 mars 2012

2månader kvar.


Hejhopp!

Har tänkt mycket sistonde på Hjälmared, att jag levt i denna bubbla i tre år snart- helt overkligt men så mycket jag fått, så mycket lärdom och utveckling, så många fina människor jag möttt som jag kommer bära med mig hela livet.

Jag känner verkligen att jag gjort mitt här, nu snart är mina hjälmaredsår slut och jag är på väg mot nya äventyr och jag känner mig verkligen
taggad för att börja plugga på högskolan. ohyes. det ska bli så galet kul! Få se om det blir nu till hösten eller till våren.

Men det är ändå mycket kvar att göra innan det är slut, både med skola, lov och annat skoj! (: Våren är verkligen här och det är så fantastiskt härligt.

Hoppas ni får en fantastisk dag! Kram på er .


2 kommentarer:

  1. Hoppas att du söker, och kommer in, i Umeå. Och att jag också gör det ^^ D¨kan vi bli grannar (: Och ta långa hundpromenader och sena pluggkvällar med stora tékoppar och så vidare. Alla som röstar ja räcker upp handen !

    JA !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååh Hanna du är så fin. Jag få se vart det blir, antingen där eller här nere det får vi se helt enkelt . Kram på dig .

      Radera