fredag 30 mars 2012

Mitt nya liv.




Hejhopp!
Bloggen är rätt seg nu för tiden men det är för mitt liv nu är fullt upp med skolan, och allt. Nu är det sju veckor kvar av skolan och det är fullt upp hela tiden så därför jag är lite seg av mig ^^^

Men jag måste berätta en sak, det är så här. Jag tål inte mjölk, och inte laktos utan proteinet.och det är bläigt jobbigt, för det är så då blir det inge mjölkdrickande, inge mjölk i maten, inge choklad, INGE POLLYYYY! inge glass osv. ( är typ beroende utav polly.. och nu kan jag inte äta det. ) det suger. Men jag måste hålla mig till detta för att må bra. japp då vet ni. ett nytt liv helt enkelt, nya matvanor. och det är jobbigt. ohja!
yes då vet ni det.

Imorgon ska jag göra högskoleprovet igen. inte taggad nej men det ska nog gå, sen blire plugg hela helgen för har ett svenskaprov på måndag. tjohoo!
Pusshej!

2 kommentarer:

  1. Haha, vet hur det känns. *livet-med-laktosmage* Men du kommer vänja dig! Det är inte helt fel att va lakto ; )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frida lilla. Visst om de är laktosen men det är ju proteinet å de gör de lite värre ): men jag överlever (;

      Radera