tisdag 24 januari 2012

Att ta förgiven

Tjena gänget!

Lycka, och att vara glad är något helt fantastiskt, JA! men vet ni vad? Att alltid vara en person som alltid är glad, alltid spontan och tokig är inte alltid så lätt, det är inte alltid jätte enkelt.
Varför? jo för ibland är det som att folk tar en förgivet att man alltid ska vara glad och att det är inte okej för mig att ha en dålig dag. Men en sak till är faktiskt att jag är en vanlig människa och jag har dåliga dagar, jag är inte alltid spontan och lycklig. Så jo, jag har dåliga dagar och jag kan vara ledsen. Men folk tar en faktikst förgivet, en dag sa en person till mig " Oj kan du vara ledsen?" och jo tänka sig det kan jag faktikst, Sara Ingrid Martina Björklund, en kort tjej, som alla verka tro aldrig kan vara ledsen kan hon faktikst det. JAG är baske mig en vanlig människa och har dåliga dagar, livet går inte på räls, nä det gör faktiskt inte det. Så nu vet ni det....

Det va de det. Nu är det natten! (:



3 kommentarer:

  1. Jag tar inte för givet att du ska vara glad. Jag tycker om dig som du är, glad eller ledsen. Saknar dig!

    SvaraRadera