söndag 8 januari 2012

Sista terminen.

Tjena gänget!

Jag har insett att tiden går så sjukt fort. Alltså, nu har jag gått 2.5 år här på hjälmared, har lärt mig så otroligt mycket, träffat så många fina vänner som jag kommer bevara för alltid, lärarna har blivit ens vänner, ja så mycket, har utvecklat så enormt mycket som person och min relation till Gud har utvecklas så enormt mycket med.
Nu har jag en termin kvar, och jag tänker så här efter en rätt tuff höst så vill jag och hoppas att denna terminen ska bli mer än bra och jag vill verkligen kämpa för att det ska bli så, att jag ska klara detta! Så det så. Nu ber jag att det ska bli en fantastisk sista vårtermin, en oförglömlig termin som jag sedan ser tillbaka med glädje!! Så nu säger jag HEEJ vårterminen och väntar med spänning vad du har att erbjuda! och med sådanna fantastiska människor runt omkring mig, kan det inte annat än att bli toppen! (: (:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar