torsdag 19 januari 2012

En bra Torsdag.

Väckar klockan ringer: NEEEEEEJ!! och nej jag kan inte "försova" mig för Christian kommer snart från jobbet.. attans men jag tar den senare bussen så kommer till skolan skriver prov ( 5 sidors prov..) med tanke på att jag började en vecka innan Jul på Natur B så har inte vart med på lektionerna så bra och jag har bara pluggat två dagar, så gick det bra. Får nog iallafall godkänt. så jo jag är nöjd att jag gick dit och inte struntade i lektionen. (: Torsdagar brukar ofta va väldigt sega och tröttsamma för har lektioner hela dagen, men kan säga så här denna torsdag var ovanligt bra, hade bara bra lektioner och även fast jag var trött så har det vart en väldans bra lektioner. Speciellt VSO , pratade om vilka roller vi har i olika sammanhang, hemma, skolan med vänner osv. Sedan negativa sidor hos dessa roller vi har och varför sedan också positiva sidor. Mycket jobbigt att dela detta för gruppen men det var en väldigt bra och givande lektion!
Så ja ett stort TACK! för denna dag för den har varit väldigt bra på många sätt, tjohho! (:

"Ibland tror vi att det vi gör bara är en droppe i havet men havet skulle vara mindre utan den droppen "



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar