måndag 16 januari 2012

Måndag- ny vecka

Hejhopp! (:

Idag måndag vaknade jag faktikst helt utvilad när jag vaknade ( kan ju ha med att jag har sovmorgon, men ändå.)
Sedan, svensklektionen var väldigt kul, hade samtal om hur det gick i skolan, och det var faktikst mer postivit än vad jag trodde sedan hade vi för en gångs skull en väldigt kul lektion- skrev en lite kul berättelse, det var skoj!

Men dagens bästa: temaveckan så kanske kanske kanske blir det av , SAGAN OM RINGEN TEMAAAAA!! fattar ni eller?! alltså en hel vecka med att se, analysera, kolla film och få mer kunskap om sagan om ringen- det är drömmen!! GAAAAH! måste bara få ihop 15 pers, men det får vi, JAA! är så taggad, ni anar inte - så kul! (:

( för övrigt har jag haft en go helg och har en riktigt bra dag.. yes då vet ni ;)







1 kommentar:

  1. Hahaha ! Du är så rolig. De låter som att den där tema-veckan är det bästa som hänt världshistorien någonsin. ^^

    SvaraRadera