söndag 27 februari 2011

En vecka.

Hejsan!
Denna vecka har varit väldigt blandad, i måndags hade jag verkigen en fantastisk dag- de à inget speciellt som hände men de va bara underbart! Sedan tisdag va inte alls bra, men har rätt ut en del saker så de känns fett bra.
Men sen ha jag knappt sovit nåt på hela veckan. Men i helgen nu har jag gjort det. I fredags var jag till Missionkyrkan med riktigt härliga människor, plus att Anna har varit här. :)
så de va ett yngdomsmöte , sen Sjöng Christoffer Hiding- sjuuuuukt bra!
Igår hade jag migrän hela dagen så kunde varken pluga eller öva drama så låg i sängen hela dagen, gick ner å käka sen gick jag å la mig. Å kolla på Bert när Anna kom tbaka igen. :)
inatt har jg sovit fett bra! Men drömmer alltid så koNstiga drömmar. Jobbigt.
Men nu snart ska jag, Loke och Jacob till Pingst på gudstjänst. :)

Tjohej ha en go dag.
God bless you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar