torsdag 3 februari 2011

Torsdag.


hejhopp!
Idag har varit en okej dag utom att jag inte sov ett skit inatt så jag försov mig imorse, ajaj. men sen va de okej, blev överlycklig iaf när Daniel sa att jag få göra "redovisningen" skriftlig så nu ska jag allt göra han nöjd!
orkar inte skriva mer, här kommer en dikt som jag skrev för nåt år sen som jag alltid tar med mig.

Du levde i ljuset
men tog dig till mörkret
för min skull gick du före
så att min väg skulle vara upplyst

Du var det allra renaste
som tog all min smuts
för min skull föll du till marken
så att jag skulle kunna gå upprätt

Du var fylld utav kärlek
som slogs mot hatet
för min skulldog du på korset
så att jag skulle kunna få Guds kärlek

Du som var älskad blev hatad
Du som var fri blev fast
De trodde du var förlorad men du VANN!

2 kommentarer:

  1. jag började läsa det här av en slump :) du anar inte hur mycket jag behövde läsa den där dikten... många hugs and love från Jennie

    SvaraRadera
  2. Vilken tur =)
    Jag skrev den för nga år sen :)

    SvaraRadera