måndag 21 februari 2011

Måndag.

hejhopp!
Skolan igång igen, full fart! Idag på Livskunskapen hade vi presentationsteknik- inför nästa vecka då vi ska ha redovisning, jag får panik för det. men jag ska göra det jag ska, jag ska jag ska jag ska.
Jag måste komma över min rädsla, men vet inte riktigt hur det ska gå men måste som börja någon stans. Fahm ska iaf hjälpa mig, så det känns fett bra sen är det ju Ellen och hon är så sjukt bra lärare så ja måste försöka slappna av.
yes. ohyes. idag har vart en så grymt bra dag, har inte sovit så mycket inatt ( bara för jag skickde in de förbaskande livsåskådnings arbetet, 3 min försenat)
så nu sitter jag och mobbar Tomas. hihihi.
Han har inte vart i skolan idag för han är knas, vi ska spela badinton sen, wihiii!
men oh vilken fantastiskt bra dag. har vart övertrött är det iofs fortfrande. och skrattat åt typ allt( ehm när gör jag inte det?) hihii..
veckan börjar perfekt! =))
ohyes...Gud är bara för bra ibland! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar