måndag 28 februari 2011

Seger!

Hejhopp.
Idag är det Måndag och det har varit en sådan sjuuuuuuukt bra dag! Helt galet. Men iallafall, jag hade redovisning idag, fattar ni Jaaaaaag! De va inte de bästa jag gjort men de va fett bra! Jag e stolt faktiskt. Men bär jag skulle skiva på tavlan skaka jag så mycket, så de gick inte sp bra sen helt plötsligt domnade benen bort och jag har ingen känsel i dem. Galet äckligt!! så jag satt mig ner istället så va jag lite mer avslappnad iallafall. Fett underbart! Jag har gjort det, måste säga det igen JAG HAR GJORT DET!!! Gaaaaah!

Sen har vi övat massa drama hel dagen, har gått helt okej. Vill bara ha dn vidriga dramat över, e sååå less nu så ska bli skönt att få de gjort imorgon....
Har inte gjort engelska läxan nu kom jag på, gaah. Så blir uppe hela natten palla. Orkar inte. Vill inte. Men måste.

Hejsvejs! Men allt tack för jag klara de idag är till min favvofavvo pappa, vän. Ja allt. GUD du är bäääääst. Utan dig vore jag ingenting. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar