torsdag 17 februari 2011

Sportlov

hejsan hoppsan...
Nu har jag inte skrivit på flera dagar så de e väl dags att upptadera mig lite =)
Ja nu har jag sportlov och det är verkligen hur gött som helst..
Men iaf, förra veckan på Torsdagen var det spex som jag verkligen sätt fram emot hela lovet- då lärarna driver med eleverna, jag trodde inte jag skulle komma med, även fast daniel och ellen hade sagt hela tiden att dem kommer driva med mig men jag tänkte ändå att jag skulle klara mig för jag hade skvallrat på alla andra men icke. Men det var sjukt kul, man kände sig verkligen uppskattad. men PINSAMT! men som sagt de får man bjuda på. hehe.

sen på helgen gjorde jag typ ingenting umgicks med min bror och bara slappade, kollat på massa film och så- vet inte sen när jag tog det lugnt senast, så det är välbehövligt om man säg så.
sedan i Tisdags var jag, kristin och jacob till Lerum och badade, de va myys! =)
Igår, for jag til Göteborg, så mötte Ellen mig på stan så gick vi på stan lite.. sen for vi hem till henne, och fikade och pratade - sjkt myyyigt!
sen bar det iväg till tjejerna i frölunda, så nu sitter jag här å pluggar. ska väl hem till Hjälmis om några timmar. men sjukt mysiga dagar. resten av lovet blir plugg, har ett arbete som ska va färdigt på söndag och jag har apmycket kvar. + psykologin med.
men njuta och tagit de lugnt har jag allt gjort.
mysmys. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar