tisdag 1 mars 2011

TACK!

hejhopp!

Jag har funderat och tänkt livet är faktikst bra fantastiskt även fast man har sina perioder i livet man inte ser något ljus, att Gud finns även där han finns i dem mörkaste stunderna, han är alltid närvarande och de ger en sådan styrka och tacksamhet, att jag faktiskt får möjligheten att gå här på hjälmared, att de verkligen är dem bästa lärarna jag någonsin haft, som gör allt för en, stöttar och hjälper en i allt. vill inte tvinga på en. utan gör allt för man ska må bra och all kärlek de ger en varje dag. så de vill jag verkligen tacka GUD för.
Livet har så mycket att ge, de har det verkligen. ävenm fast man inte alltid ser det.

Vill också tacka för jag gjorde redovisningen igår ( även fast jag skrev de igår men e så stolt det är jag verkligen)
och för dramat att jag genomförde de även fast det var stor bävan och oro och jag verklgien inte ville så gjorde jag det.

Tack GUD för livet.

Det var allt för mig / Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar