onsdag 9 mars 2011

Temavecka.

Hejhopp=)

denna vecka har varit så sköööön för har varit temavecka- filmfrossa med Daniel, så grymt härligt!
Kollat film. Analyserat. Diskuterat. Dramatiserat. Fikat. Och haft det hur gött som helst!
I måndags kolla vi airlington road( grymt bra men jag hoppade till många gånger. Ja..)
igår såg vi ingen utan vi flummade runt och övade. :)
idag på förmiddagen hade Daniel gjort ett filmmusikfrågor. Jag och Fahm ägde( eller inte) men glad blev jag när jag hade rätt:) hihi.
Senare kolla vi på pojken i randig pyamas. Och ja jag grät igenom hela filmen. Sjukt fin men sjukt jobbig! ( även fast jag sett dnn förr så va den som starkare nu..) och efter lunch blev det Memento som jag insåg efter första scenen att jag hade sett- också sjukt bra film. ( även där grät jag.. Säg nån film jag inte gråter till??!)

Imorgon. Blire nån specialdag typ mångkultuturellt" hela världen" eller nåt. Jag ska iallafall ha nån drama grejs kan dock inte vara med hela dagen för ska röntga ryggen. Närvös ja!
Men skönt att det äntligen blir gjort.
Gode Gud gör så jag kan sova inatt, denna vecka har vart hemsk med sömn. Typ ingen alls.
Nu blire lite plugg. :)
hejsvejs! / Saris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar