fredag 25 mars 2011

Fredag .

Hejsan hoppsan!

Denna vecka har avrit otroligt händelserik, vart mycket i skolan, sen så sjukt mycket annat som hänt.. både negativa saker och positiva, har haft drama övningar så de smället, ojoj! men det är fett kul!

Idag va jag inne i stan med Frida, de va mys. kaisa va med en sväng med :-)
Vi satt i en park typ i två timmar på en scen så kom en alkis fram och fråga ifall vi går folkhögskola, han tyckte de lyste folkhögskola om oss, haha kuligt värre- hur kan det synas, hmm?!
så har haft en riktigt go dag med den tjejen alltså. :-)
Är sjukt tacksam att jag lärt känna henne och vi går samma klass, ( kaisa glöm inte att jag tycker om dig med.. )
Ni två är två pärlor alltså!
Ni har verkligen funnits där för mig denna vecka, och de e jag sjukt tacksam för.
Det klommer ordna sig jag vet det, känner mig på det, där det finns liv, finns det hopp.

Vi alla blir sårade någpn gång, men ibland måste man bara våga...

Ne nu blire läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar