söndag 27 mars 2011

Söndag .

Hejhopp!
Idag är det söndag, skulle fara om te kyrkan imorse men så missa jag bussen så då palla jag inte cykla. Så de va lite surt! Men på ett sätt vare bra för jag fick saker gjort tidiare, som tvätta, städa, ringa mina föräldrar. Plugga lite manus- som aldrig vill fastna. Sedan har jag prov imorn på antiken- som är helt omöjlig, de fastnar aldrig. Blir galen.
Buddhismrn som e på tisdag har jag ändå koll på. Så de e under kontroll.
Sen äckliga redovisning på torsdag. Vara sjuk? Funderar starkt på det. Sen engelskaprov fredag. + drama+ spexet som jag har börjt med så de e en del att göra!
Bara jag sover så e de under kontroll. Så ja jg klarar det!
Vill bara att denna vecka ska va över så jag kan pusta ut!

Men en fettnice grej. Ska troligtvis till Skellefteå under påsk. Till min kära Emilia. Yey. Men då få jag inte träffa familjen så de e lite surt men så e det. :/

Nu blire tbaka t plugget. Help me! Ha en go söndag!

Glöm inte hur otroligt bra ni är- bi duger som ni är ohja det för ni! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar