torsdag 10 mars 2011

Mångkulturell dag.

Tjohej!
Idag va sista dagen på temaveckan- hade som
en mångkulturell dag- de va som först samling i Aulan och flera personer pratade som Nasra, Sofia och emma ( skåningar) och Ylva( NORRLÄNNING) så sjukt bra- och jag e stolt att jag är där ifrån JA!!:-)
sedan hade jag drama hade lite övningar bara. Askul! Sen for jag in till sjukhuset för röntgen, gick bra. Sjukt ad närvös jag var innan men de va inte sp farligt men fick Inge svar nu utan de få jag inte reda på förens om
några veckor. Så nu är de väntan på svar! Gaah.

Men nu är det långhelg. NICE! Ikväll blire skräckfilm(JAG ska se skräckfilm.. ... Gaaaah.?! Vet inte om jag vågar.. Men ja?!)
sen inget planerat. En del plygg måste hinnas med. Och hemafton och gudstjänst. Riktigt nice blire iallafall.
Tjohej, nu ska jag ta och vila en sväng.

Btw, falling slowly från filmen ONCE är typ världens underbaraste låt:-)

God bless you all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar