tisdag 25 januari 2011

Ajajaj

Tjao...:)
nu är de ny vecka- nya möjligheter!
Helgen va okej,plugg bestod min helg av. Lite badminton i fredags men de va som de enda.
Ny hat Daniel satt upp regler med, att jag måste lägga mig vid elva, få inte plugga på livsåskådningen varken denna vecka eller nästa( hur skjutton ska jag lyckas med de??)
+ lite annat, annars få jag ensnugel i ögat;)
nämen... Blääää! Och inte plugga på helger å bläää. Jag kommer knte lyckas. Jag la mig verkligen i tid idag( NOooooot)
kl är nu 00.43 å jag e aspigg! Har sovit två timmar inatt å e ändå aspigg. Jag e sjuk jAg vet...
Har inget socialt umgänge längre känns de som, kraven e äckligt höga, aldrig att jG blir nöjd heller. Men men. Så är det.
Sömn, vet jag knappt va de e längre.
Folk e oroliga men jag e så vidrigt enis så jag blir arg. Villi ye ha de så här. Folkhögskla ska va nice men nu e de bara skola. Plugg. Å massa krav å vara duktig å vågar inte misslyckas. Men gång på gång på gång säger lrarna att jag e bra å vla bl.a. Men han inte ta åt mig för jag kan som alltid göra bättre.
Men ska inte klaga de finnsde som har de värre.
Numåste jag fixa på samhällen innan natten.
Hejs....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar