tisdag 4 januari 2011

Kallt och tröttsamt.





Tjaaooo!
Sov länge idag igen, men de va gött ändå ^^
har nu inte pluggat på tre dagar, ajajajajj!
Men iallafall. så for vi ut , va ute och gick typ tre timmar, de va kallt men de va skönt, så när vi kom till en bro, vid vattnet, asafint så skulle pappa ta kort på mig,jacob och mamma, så kom de en amerikanare och sa att hon kunde ta på hela familjen, så sen tog hon typ 30 bilder, och hon börja snacka om hela sitt liv, ojoj. så bjöd hon oss till kalifonen, eller hon ville att vi skulle komma och hälsa på. Hon va en riktig pratkvarn utan dess like.
Men de va kul!Så vi fick hennes mail och allt. ( hon var här i trondheim för hennes man kom här ifrån.. )

Sedan for vi hem.. värmde oss lite och sen for vi till ett stäle och käkade mat. de va mys. Nu har jag packat och fixat, för en låååång resa imon. BLÄÄÄÄ!!!
Men då blire plugg.
Nu ska jag äta för jag e hungrig, ohyes,
Pusshejs.

bara fyra dagar kvar sen träffar jag alla fina hjälmaredare!. he bli nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar