fredag 21 januari 2011

Pallar inte mer..

Hejsvejs.
De går över styr, allt går te överdrift- seriöst!
Kan ens inte umgås med folk längre för de enda som är i min värld är allt jg ska, jag måste- allt pluuuugg!
Kan inte koppla av eller ta de lugnt längre för då får jag panik å måste plugga. Kan inte sova längre, knappt äta.
Stressen e så sjukt. Orkar inte mer. Klart jag vill göra bra ifrån mig i skolan och vill ha bra å allt men nu har det seriöst fått över. Men Jan inte släppa taget de får inte. Från att vara den sjukt underbara, tokiga, spralliga- spontana sara- har nu ni nu en tråkig plug sara! Gaaah!

( spelade iaf badminton å käka mat med honom sen lite mys i kvarnen men nu är de plugg. En fredagskväll...)

ha en toppen kväll allesammans. Byeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar