lördag 29 januari 2011

Vecka 4.


Hejsan hoppsan, tralalaa!
Denna vecka har både varit helt fantastisk och fruktansvärd. mycket krav på mig nu från alla lärare- har ett " kontrakt" jag måste följa, måste lägga mig senast 23.00- inte plugga längre än till 23, får inte plugga på saker jag har om fyra veckor, whyyy???! de e sjukt jobbigt men jag måste försöka.. annars ligger jag sjukt risigt till. sen inget plugg på helgen ( har inte klarat ännu)
så hela onsdagen pluggade jag inte på hela kvällen, och är sjukt stolt, de va de värsta jag någon sin gjort på länge- men jag klarade det, och gick och la mig vid halv elva och somna typ fem över. ( kanske för jag hade sovit 3 timmar på två dygn med,.?)
men jag försökte iallafall.
Sedan, är det mycket annat som löst sig, och jag är bara så sjukt glad över det. Tackar verkligen Gud för det. sömnen ska bli bättre, har en coatch nu och de känns sjukt bra,

Hade engelskaprov igår, hade typ pluggat ihjäl mig till det- men de gick inte alls så bra som jag trode, de gick okej men ja ka inte gruva mer på det( försöka iaf)
sedan träffade jag Sara och de va helt underbart, blir alltid så lycklig att få träffa henne. hon kommer hit när spexet är så de blir nice.
sen träffade jag Karolina, som jag inte träffat sen våras så de va sjukt kul, va hos henne hela kvällen riktigt mysigt.

idag har ajg spelat badminton,pluggat och vart på hemafton, nu e jag med andreas, christoffer och andreas- som skrämmer livet ur mig typ hela tiden. bläää.

veckan ser ut som så- PLUGG! har en äcklig redovisning på torsdag som jag får ånget för , för ajg känner att jag har äckligt mycket kvar och jag får panik på redvisningar så e det. kommer säkert sluta med att jag får ångest precis innan och skiter i den. för jag klarar aldrig sånt, så e det.
i måndags hade vi en redovisning i psyologin, jag gjorde de men de vare värsta jag gjort på typ 1000000 år. även fast jag bara läste .
så veckan blir plugg. plugg å plugg.
sen är det snart spex, å de ska bli så sjukt kul. men lite smått närvös med, de säger att de kommer driva med mig men tror de bara säger så för att göra mig närvös så kommer typ sluta med att de inte alls driver mig, för egentligen vad finns de om mig, ja jag skrattar som en gris, nyser konstig, klumpig, lättskrämd och är typ med på alla bus å massa. men ja inte så kul . xD

höhö. ja detta inlägg blev långt men så e det.
nu snart ska jag plugga lite innan natten.
så hade fint. glöm inte hur bäst ni är!
pusshejs/ sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar