lördag 1 januari 2011

Nyår..


Hej och svejs!
Yes, då har 2011 börjat, helt galet. Firat nyår i Norge, de va mys, med bara familjen. Väldig lugn kväll och så men de va mysigt.. =)
Vid tolvslaget for vi upp till ett ställe så va de utsikt över hela trondheim- och fyverkerier överallt, aldrig vart med om nå liknade, de va sjukt häftigt! =)
Så idag sov man länge, har bara myst idag.
Kollade på Skönheten och Odjuret för en stund sen, PÅ NORSKA!! Haha de va bland de värsta altså, jag skratta typ ifgenom hela filmen, ska bli skönt att fara till Sverige snart, saknar verkligen alla.

Ja på nyår brukar man oftast ha nå nyårslöfte, men iår jag har som inte tänk så långt men antar att de är väl samma, ta mer tid till Gud, ta vara på alla dagar och inte plugga för mycket, men håller jag dem?! ehm svar NEJ!
Men jag ska verkligen försöka, att inte ha för höga krav utav vara nöjd med de jag gör, att vara nöjd om jag får godkänt på ett prov tex.
Yes nu är det ett nytt år nya möjligheter. Tänk positivt!
Gud är god. ohyes He is!
Njut av livet! / Lillasara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar