måndag 31 januari 2011

Ny vecka.

Hejhopp!
Yes. Då e det dags för ännu en vecka, ja vad säg man veckorna går alldeles för fort. Ohja!
Men vad jag ska försöka åtminstonde försöka, att lägga mig i tid, inte plugga till senare än elva. I te säkert att de kommer gå
men försöka ska jag, då kan inte lärarna skälla på mig för jag har iaf försökt.
Denna vecka, blire förebreda inför samhälls redovsning som jag redan får ångest inför. Gaah! Hatar redovsningar, varför måste de finnas seriöst??! Jg mår bara så dåligt inför de, gaaah!
Men Daniel sa att jag inte får plugga på LÅ denna vecka helller men jo ! Jag har vidrigt mycket kvar, javet de r inte förens efter lovet men jag får panik seriöst.

Men helgen hat vart mysig ändå, har vart social + hunnit
med plugga en del, och sovit ordentligt.
Men ska väl sova snart. Håller på med samhällen som jag känner att jag aldrig kommer bli klar med för de e så vidrigt tråkigt och svårt. Men måste. Sa sömn de får jag nog inte mycket inatt.
Hejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar